eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHTTPS-logowanie do mBanku › Re: HTTPS-logowanie do mBanku
  • Data: 2003-06-03 04:50:43
    Temat: Re: HTTPS-logowanie do mBanku
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbgdk7$qlv$1@news.onet.pl...
    > A co znaczy "pewien problem" ???? jakiś komunikat ?
    >
    Nie otwiera strony, pojawia sie komunikat:

    "Nie można wyświetlić strony
    Strona której szukasz jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web może
    mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień
    przeglądarki.

    ----------------------------------------------------
    ------------------------
    ----

    Spróbuj wykonać następujące zadania:

    Kliknij przycisk Odśwież lub spróbuj ponownie później.

    Jeśli adres strony został wpisany do paska adresów, upewnij się, czy jest on
    wpisany poprawnie.

    Aby sprawdzić ustawienia połączenia, kliknij menu Narzędzia, a następnie
    kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Połączenie kliknij przycisk
    Ustawienia. Ustawienia powinny się zgadzać z tymi dostarczonymi przez
    Twojego administratora sieci lokalnej (LAN) lub usługodawcę internetowego
    (ISP).
    Jeśli administrator sieci włączył tę funkcję, system Microsoft Windows może
    sprawdzić sieć i automatycznie wykryć ustawienia połączenia sieciowego.
    Jeśli chcesz, aby system Windows spróbował je wykryć,
    kliknij przycisk Wykryj ustawienia sieci
    Niektóre witryny wymagają 128-bitowego połączenia zabezpieczeń. Kliknij menu
    Pomoc, a następnie kliknij polecenie Internet Explorer - informacje, aby
    określić, jak mocne zabezpieczenia są zainstalowane.
    Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy ustawienia
    Zabezpieczeń obsługują ją. Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij
    polecenie Opcje internetowe. Na karcie Zaawansowane przejdź do sekcji
    Zabezpieczenia i sprawdź ustawienia dla protokołów SSL 2.0, SSL 3.0, TLS
    1.0, PCT 1.0.
    Kliknij przycisk Wstecz, aby wypróbować inne łącze.



    Nie można znaleźć serwera lub błąd DNS
    programu Internet Explorer "

    Ot co.

    Dodam, ze przy skorzystaniu z modemu i lacza TPSA przez 0202122 strona sie
    laduje :(

    Pzdr. L 276



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1