  • Data: 2016-02-15 14:45:50
    Temat: Re: Idea, Walentynkowa 2,75
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie przyznaje, ze takie ambitne banki to niech sie wala i dla 5
    > zl to by mi sie nie chcialo ...
    > ale co za problem wpisac do telefonu alarm za 3 miesiace, a wtedy
    > zlikwidowac lokate recznie :-)
    >
    > J.

    Tylko że zrywanie w Idei to nie taka bajka. Ja kiedyś w Idei musiałem zerwać
    lokatę. Na kasę czekałem 2 tygodnie, kosztowało mnie to kupę nerwów i klika
    półgodzinnych telefonów, gdzie za każdym razem musiałem wyjaśniać całą
    historię życia. Nie liczyłbym że zerwanie będzie natychmiastowe a pieniądze
    wrócą najbliższą sesją.

    Pzdr