  • Data: 2016-10-24 08:59:03
    Temat: Re: Inernet
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Oct 2016 16:52:35 +0200
    "Kamil" <m...@t...pl> wrote:

    > Co masz na myśli pisząc o głupocie?

    Przecież napisał, głupotą jest nieczytanie i klikanie wszystkiego co wyskoczy na
    ekranie. Tak samo jest z tymi asystentami, jeśłi je bezmyślnie przeklikasz, to
    zainstalują Ci jakieś gówno, jeśli jednak postąpisz jak człowiek inteligentny,
    doczytasz co on w danym kroku chce zrobić, to niczego sam z siebie Ci nie
    zainstaluje.

    > Komputer Swiat to stare i znane pismo i
    > obecnie portal.

    Bez znaczenia dla sprawy.

    > Czy skurwysyństwo przez nich uprawiane
    > mozna usprawiedliwiać głupotą uzytkowników???

    To że jest to irytujące to jedno, to że na darmowej agregacji potrzebnego
    oprogramowania chcą jakoś zarobić to inna sprawa. Jednak jak opisałem wyżej, to od
    użytkownika zależy co będzie zainstalowane.

    > Czy jeśli kupiona w "oficjalnym" sklepie np. paczka kawy w trakcie
    > otwierania wybuchnie i wypali Ci oczy to też powiesz, że to wina Twojej
    > głupoty???

    Jeśli na tej darmowej paczce będzie opis jak ją otworzyć bez wybuchu i uzytkownik
    będzie świadomy że może wybuchnąć, to sam sobie odpowiedz na pytanie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń