    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inernet
    Date: Tue, 25 Oct 2016 16:47:41 +0200

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał:

    > Przecież napisał, głupotą jest nieczytanie i klikanie wszystkiego co
    > wyskoczy na ekranie. Tak samo jest z tymi asystentami, jeśłi je bezmyślnie
    > przeklikasz, to zainstalują Ci jakieś gówno, jeśli jednak postąpisz jak
    > człowiek inteligentny, doczytasz co on w danym kroku chce zrobić, to
    > niczego sam z siebie Ci nie zainstaluje.

    Poważnie? To pokaż mi czarno na białym co niepotrzebnie kliknąłem.

    > Bez znaczenia dla sprawy.

    Bez znaczenia? Stosująć takie rozumowanie należałoby całkowicie zrezygnować
    z internetu, bo przecież wszędzie może czychać zagrożenie. Ja myślę inaczej.
    Znanego/zlokalizowanego szkodnika należy przykładnie uwalić/zniszczyc jak
    karaluchy.

    > To że jest to irytujące to jedno, to że na darmowej agregacji potrzebnego
    > oprogramowania chcą jakoś zarobić to inna sprawa. Jednak jak opisałem
    > wyżej,
    > to od użytkownika zależy co będzie zainstalowane.

    Nieprawda. Raz,że nie niechciane oprogramowanie, ale zniszczenia, a dwa, że
    nie zależy to od uzytkownika. W tym konkretnym przypadku. Może inni nie
    stosuja tak wrednych działań.

    > Jeśli na tej darmowej paczce będzie opis jak ją otworzyć bez wybuchu i
    > uzytkownik będzie świadomy że może wybuchnąć, > to sam sobie odpowiedz na
    > pytanie ;)

    No właśnie. jeśli będzie opis. A na przedmiotowej stronie go nie ma.

    Już raz naciąłem się na tych skurwieli, ale dawno i zapomniałem niestety.

    Pzdr