  • Data: 2016-10-27 22:34:54
    Temat: Re: Inernet
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z"

    > Znaczy sie podniesc podatek, az obie strony beda zadowolone ? :-)
    > No i oczywiscie zalegalizowac wylacznie sciaganie na nosniki, za ktore
    > zaplacono podatek :-)
    > Czy oblizyc podatkiem kazdy GB dysku ponad powiedzmy 50 :-)

    Każdy podatek ryczałtowy jest tańszy niż uciążliwe rozliczanie
    dystrybucyjne.
    Ja chciałbym płacić taki podatek (roczy czy miesięczny od posiadania
    netu) i w ten sposób odciążyć "oragny" żeby się zajmowały tylko tym do
    czego zostały powołane a nie do ścigania wyimaginowanych złoczyńców co
    przysporzyli korporacjom wyimaginowanych strat czy lepiej to nazywając
    potencjalnych dochodów :-)
    ---
    Podatek jest od czegoś a nie na coś. Wyrzuciłbyś swoje pieniądze w błoto,
    tzn oni by je przesrali a Ty byś nadal był ścigany itp itd