  • Data: 2015-04-30 19:59:02
    Temat: Re: Jednoosoobowa DG - ewakuacja z Aliora.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Próbowałem z mBankiem, ale się poddałem.
    Dwa wnioski z autentykacją przy pomocy przelewu z konta osobistego się nie powiodły,
    bo za pierwszym razem podana przeze mnie nazwa przedsiębiorstwa (zgodna z
    potwierdzeniem wpisu z gminy z 1998 roku) nie zgadzała się z CEIDG, a za drugim razem
    coś innego się nie zgadzało, ale bank nie był skłonny podzielić się wiedzą - co się
    nie zgadza. Podczas rozmowy telefonicznej zgodziłem się na przepisanie tego wniosku,
    ale gdy kurier przyjechał i okazało się, że zgody marketingowe już były "na tak" (a
    ja wnioskowałem zaznaczając "nie" w odpowiedzi) oraz klauzula poddania się BTW -
    zrezygnowałem.

    Czyli pozostaje Meritum? Czy może inne opcje się pojawiły przez ten miesiąc?