    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Date: Mon, 10 Jul 2006 13:35:22 -0500

    gg wrote:
    > Użytkownik "witek" <

    > No tak ale w ciągu roku takie mieszkania zdrożały więc tracę, chyba że
    > założę sprawę rodzicom o odszkodowanie KC to przewiduje art 390

    Tak tracisz trochę, a tak tracisz wszystko.
    I co z tego, że rodzicom założysz sprawę i powiedzmy że wygrasz.
    A z czego im to ściągniesz?
    Wyrok to sobie możesz powiesić na ścianie, płacić się tym nie da.

    > zastępczy.
    > Rodzice twierdzą,, że może mieszkać z nimi jak wcześniej - czyli nie muszę
    > dawać lokalu zastępczego- ale ona mówi, że nadużywają alkoholu i jej
    > dokuczają więc nie chce z nimi mieszkać więc może muszę...
    Wcześniej rodzice mówili, że nikt nie mieszka i, że ją wymeldują. A ty
    ciagle im wierzysz.

    I nie ma czegoś takiego jak eksmisji do mieszkania rodziców, bo oni
    wcale się na to zgodzić nie muszę, więc komornik ci powie "daj pan lokal
    gdzie mogę ją eksmitować to to zrobię, a do tego czasu d.. mi nie zawracaj"

    > Ktoś mówił, że gmina powinna zapewnić lokal zastępczy, a jak nie to można
    > gminę podać do sądu o utracone zyski z najmu i ponoć gmina musi płacić -
    > były takie wyroki

    to, że musi to nie znaczy, że płaci.
    Będziesz pierwszym, który to wyegzekwuje. Mój znajomy ma takie wyroki
    przeciwko gminie 4 na ponad milion. I co z tego. Dba o to, żeby raz na
    10 lat iść do komornika, żeby się nie przedawniło, a gmina jak nie płaci
    tak nie płaci i nie ma zamiaru tego zrobić.

    > Rodzice twierdzą, że się włamała do mieszkania (po babci) i założyli sprawę
    > w sądzie mają wyrok ale sprawa dalej w toku

    Taaa, włamała się , pewnie wczoraj, a oni już dzis mają wyrok. Jasne.
    Jak oni mają wyrok, to znaczy, że ona tam conajmniej od pół roku
    mieszka, jak nie dłużej.
    Ty sobie chłopie nawet sprawy nie zdajesz w jakie gówno się pchasz.

    > czyli sprawa o odszkodowanie jeżeli nie wywiążą się z umowy inaczej strata
    > ze względu na zmianę cen
    >
    > Wielkie dzięki za wszelką pomoc bot trudno być tu mądrym

    rezygnuj z tego w cholerę.