  • Data: 2017-07-02 11:12:42
    Temat: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 09:00:32 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No to im się przepis zupełnie nie udał.

    Czy tak zupelnie ... przed bankowymi hodowcami przynajmniej
    zabezpiecza.

    > A obywatel ma się sam zabezpieczać i myśleć przed zawarciem umowy, a nie

    I myslisz ze zwroci uwage np na "oprocentowanie zgodne z Tabela
    Oprocentowania" ?

    > swoim nieodpowiednim zachowaniem prowokować przepisy zupełnie psujące rynek.

    Czy tak psujace ... pare lat minelo, 10% wydaje sie bardzo dobre.
    Bardziej pazerne banki musza wpisywac do umowy 30% prowizji.
    Przynajmniej nie mamy francusko-amerykanskich filmow jak to zle banki
    podnosza procentowanie kart, jak juz klient zadluzy sie bardzo :-)

    Choc z drugiej strony - przypomina mi sie miniratka 3*5.
    5% prowizji, 5% odsetki, 5 miesiecy ... bardzo zgrabny kredyt ... z
    30% RRSO :-)

    J.