  • Data: 2020-06-03 15:10:49
    Temat: Re: Millek i niepokorna Visa :D
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    >>> limit

    > Pytanie zasadnicze co do wszystkich "pomysłów na uszczęśliwienie ludzkości"
    wymyślanych przez apple i innych despotów brzmi: a może chcieć z pinem?

    Dla ciągłości tematu - wykonałem płatnosci stykowe w Biedronku tą kartą
    i niestety nie "przeprogramowała sie" przy nastepnej płatności >50zł<100
    w Biedronku, bezstykowej również zawołało o pin.

    Nie kce mi sie juz z "białkowym czynnikiem" Milka koresponować
    bede ten PIN wklepywał :/

    a Guglowi swoich kart nie udostępniam - HCE jeszcze działa

    Pozdro