    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Minimalna odległość dróg od rzek z wodą pitną
    Date: Wed, 3 Dec 2014 19:15:18 +0100
    <m57tve$bns$1@node2.news.atman.pl> <m57vq8$2f6$1@usenet.news.interia.pl>
    <m59j0p$jv$1@node2.news.atman.pl> <m59mqp$o79$1@usenet.news.interia.pl>
    <m59qg5$857$1@node2.news.atman.pl> <m5b43o$q4s$1@usenet.news.interia.pl>
    <m5cf3t$umr$1@node2.news.atman.pl>
    <547a6b1b$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5er10$chg$1@node1.news.atman.pl>
    <547c53b3$0$2659$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5hrjb$ll4$1@node1.news.atman.pl>
    <547c7859$0$7238$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5hv7g$q1h$1@node1.news.atman.pl> <m5ibse$6gp$1@usenet.news.interia.pl>
    <m5imag$ku2$1@node1.news.atman.pl> <m5l23s$tv6$1@usenet.news.interia.pl>
    <m5ngqs$dsb$1@node2.news.atman.pl>

    > A znasz miejsc w którym pobiera się wodę do celów sporzywczych
    > bez uzdatniania ? Ale w Polsce. :-)

    Wiele. odwierty dla wody mineralnej.
    Wystrczy poczytać dokłądnie etykiety butelek z wodą w supermarkecie.
    _________

    > A ja widzę w stolycy ujęcie wody między mostem Łazienkowski
    > a Siekierkowskim co oznacza wedle tego co pisałaś że cała
    > Wisła powinna być chroniona.

    Nie rozumiesz tego co czytasz, albo mnie nie czytasz.
    Ujęcie wody nie wskazuje ani odrobinę na jakość, ani rodzaj wody jaka jest
    ujmowana.
    Ujęcie wody może być do produkcji żywności, do innego celu pszemysłowego, np
    do oziębiania maszyn, do mycia, wreszcie do uzdatniania, by po uzdatnieniu
    trafiła do wodociągu.
    Weź pod uwagę, że Wisła jest tak brudna, że nie raz są zakazy kąpieli z tego
    powodu, a mimo to jest ujmowana z Wisły by po uzdatnieniu = oczyszczeniu
    nadawała się, by wpuścić ją w rury doprowadzające tę wodę do mieszkań.
    ALe uzdatnianie może być bardzo , bardzo długie i żmudne.
    Odpowiednie zakazy stosuje się między innymi po to by to uzdatnianie było
    łatwiejsze i tańsze.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)