  • Data: 2006-04-24 19:09:49
    Temat: Re: Myjnia bezdotykowa samoobsługowa
    Od: "zolu" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie w sasiedztwie otwarto ostatnio taka myjnie. Moje miasto ma 25 tys.
    mieszkancow. Konkurencja jest, ale myjni idzie dobrze.

    1. Stali klienci - ciagle tam wracam i z tego co widze nie tylko ja
    2. Przyjazna obsluga - czesto ludzie zostawiaja tam auta w pelnym zaufaniu.
    3. Porzadne mycie za rozsadna cene (14,50 zl z woskowaniem)
    4. Dodatkowe uslugi takie jak odkurzanie, mycie kokpitu, szyb od wewnatrz.
    Oczywiscie za dodatkowa oplata.
    5. Lubie patrzec jak ci kolesie pieszcza moje autko (bez podtekstow ;))