    From: A.L. <a...@z...com>
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Re: Myjnia bezdotykowa samoobsługowa
    Date: Mon, 23 Feb 2009 13:56:21 -0600

    On Mon, 23 Feb 2009 19:30:40 +0000 (UTC), "p_urszulka"
    <p_urszulka@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

    >Witam, na myjnie jest ogromny popyt - czasy mycia pod blokiem już minęły. Ceny myjni
    niemarkowych są znacznie mniejsze niż np. Sultof itp. Specjalnych pozwoleń np z
    ochrony środowiska nie trzeba. Apropo mam do wydzierżawienia super działkę w Radomiu
    - skrzyżowanie ruchliwej ulicy Wernera i trasy Kraków-Warszawa (E7) 24000m2.
    Naprzeciwko stacja benzynowa Lukoil i McDonald\'s. Idealna na taką myjnię lub komis
    samochodowy, ale sama nie mam kasy na taką inwestycję.... Więc stwierdziłam, że
    wydzierżawię, bo punkt po prostu bezkonkurencyjny.

    1. Komputer ma taki klawisz "enter", po prawej stronie. ten klawisz
    tzreba od czasu do czasu naciskac

    2. Do ogloszeni jest grupa "ogloszenia".

    A.L.