    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Niesłusznie odebrano mu dzieci - wyrok ETPC
    Date: Sun, 25 Aug 2019 22:53:04 GMT

    On 2019-08-25, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Są możliwe dwa rodzaje błędów: odebranie bez (wystarczających) powodów
    > i nieodebranie mimo wystarczających powodów, przy czym mówię o tym co
    > się dzieje naprawdę a nie o tym co da się udowodnić z miejsca.
    > Wiec najlepiej od razu mówić w którą stronę wypada _obecnie_ zrobić
    > korektę i jak daleko posuniętą.

    Korekta to jedna rzecz... w dodatku, przeciez często się czyta, że sąd
    powodowany mniej lub bardziej rzetelną oceną dobra dzieci, potrafi
    przyklepać stan po wieloletniej separacji (bo dzieci już się z zżyły z
    matką i ojciec stał się im obcy). Więc może nie być wcale korekty.

    > IMHO Najgorszy jest "pijany marsz" od ostrego przegięcia w jedną stronę
    > do ostrego przegięcia w drugą stronę i tak w kółko.

    Jeśli ta kobieta celowo, a bezpodstawnie oskarżyła męża co doprowadziło
    do trwałego odseparowania dzieci to przy normalnych relacjach
    emocjonalnych z rodzicem jest to tragedia. Powinna za to wylądować w
    pierdlu. I co wtedy? I jak w takiej sytuacji uniknąć huśtawki?

    --
    Marcin