  • Data: 2019-09-20 07:41:41
    Temat: Re: Nowe metody logowania - wrażenia
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-19 o 15:40, Borys Pogoreło pisze:

    > W jakim konkretnie celu? Jeśli masz wirusa, to jemu raczej wszystko jedno,
    > czy używasz trybu prywatnego. Nie chcesz mieć strony banku w historii
    > przeglądania?

    W takim celu, żeby wszelkie poinstalowane w przeglądarce dodatki nie
    miały dostępu do strony banku. Poza tym przeglądarka nie zapisze (mam
    nadzieję) w cache żadnych pobieranych danych, a jeśli zapisze, to usunie
    (mam nadzieję).

    <PARANOJA>
    Teoretycznie do korzystania z banku lepiej mieć oddzielny komputer z
    bootowalnym z płyty linuksem i "gołą" przeglądarką open-source ;)
    </PARANOJA>

    Ale z lenistwa używam tylko trybu prywatnego.