  • Data: 2014-09-21 23:59:40
    Temat: Re: Nowy interfejs BZWBK
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Echo,
    >
    > BZWBK dorobiło się nowego interfejsu, robionego ewidentnie na modłę Flat UI.
    > Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec
    > z mBanku. ;)

    Strasznie UI-owy ten nowy interfejs, układ niby pozostał taki sam, ale
    ergonomia spadła o 80%. Musiałem sobie w pluginie do FF wymusić
    podkreślanie linków, żeby dało się z niego korzystać. Zielony kolor
    prawie zniknął ze strony, to pewnie wstęp do totalnego
    przebrand(zl)owania na czerwień santandera.

    T.