    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obłęd na 100%
    Date: Fri, 6 Dec 2019 11:17:04 +0100

    dyskusyjnych:5de988d3$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 5de91713$0$17352$6...@n...neostrada.pl
    >W CPU -- jeśli wierzyć MenZadań...

    >CPU -- skacze pod 100% i najwięcej (zdecydowanie ponad
    >połowę) zżera Opera... Po wywaleniu mBanku -- OK...

    U mnie mbank powoduje jakies 0-10% obciazenia CPU przez Firefox.
    Ile dokladnie to teraz mi trudno ustalic - bo mam wiele witryn i
    programow otwartych.
    Przed otwarciem ST oscylowalo 10-20%, po otwarciu ... 7-20%.

    To gdy "nic nie robie", jak skacze po stronach, to nieznacznie rosnie
    ... przez moment.

    Ale to dosc rozbudowany system, moze cos pojsc nie tak, moze byc Opera
    niekompatybilna ..

    J.