  • Data: 2020-01-25 22:22:59
    Temat: Re: PBS upadl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2020 o 21:30, J.F. pisze:

    > Ale to normalnie jest chyba dosc szybko, banku to nie uratuje.

    Nie uratuje. Ale osobom odpowiedzialnym za nieudzielenie kredytów może
    uratować posadę na kilka miesięcyh :-)

    > Tez prawda, co kogo bank obchodzi :-)

    On obchodzi Zarząd, dokąd jest zarządem. Jak "polecą", to co im z tego,
    że Bank się uratuje?

    > No i slusznie, jaki zarzad, tacy pracownicy :-)

    Tu o innym banku piszę akurat. Mają kretyński system premiowy i premiują
    pracowników za przyjmowanie wniosków kredytowych. Jakby owi pracownicy
    mogli chodzić po ulicach i wciskać te kredyty.

    > to by bylo ciekawe, jesli szpital samorzadowy, i samorzad stracil
    > pieniadze.

    Szpital jest powiatowy raczej.

    > Ale ... media pisza o 40 mln dlugu szpitala, a w banku straty chyba z
    > 500 mln w ostatnich latach.

    Te 40 mln., to pewnie dług wymagalny. Diabli wiedzą ile przyszłych rat.

    > https://esanok.pl/2019/sanok-szpital-chce-wziac-kred
    yt-zabezpieczeniem-dworzec-mulimodalny-00e2mp.html

    > A swoja droga ciekawe - jesli powiat czy inna JSTma w banku np 2 mln
    > na koncie i jednoczesnie 5 mln kredytu ... to jak sie to rozlicza przy
    > takiej restrukturyzacji ?
    > Polowa z konta znika, a kredyt caly zostaje ?
    > Czy polowa salda sumarycznego sie umarza ? :-)

    Nie mam zielonego pojęcia. NA rachunku pod koniec miesiąca mogli mieć
    środki na wypłaty. NA okrągło licząc 5.000 na osobę (z ZUS i podatkiem),
    to przy 200 pracownikach daje milion złotych - to tak na okrągło. Więc
    mogą faktycznie miewać 1~2 miliony na rachunku.

    --
    Robert Tomasik