  • Data: 2015-02-02 13:24:18
    Temat: Re: Poczta Polska doręczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Jan 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >
    > Jak mnie ZMUSISZ do odbioru korespondencji?
    > ---

    No i tyle.
    Więc trzeba wywrzeć taki nacisk, żeby "zainteresowany" wolał
    odebrać niż nie odebrać, bo nieodebranie nie da mu nic.

    > Można tylko umożliwić jej odebranie niezależnie od [...]

    Ale NIE CHODZI o UMOŻLIWIENIE, lecz o PRZYMUSZENIE do poniesienia
    sankcji za nieodebranie.
    Po to, aby pozwany nie miał interesu w nieodbieraniu pozwów.

    > No i to rozwiązuje ePuap: dostajesz awizo i masz czas na odbiór.

    Ty chyba spodziewasz się, że wszyscy w Polsce mają komputery
    i internet.

    pzdr, Gotfryd