    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podgląd innych banków w milku
    Date: Fri, 7 Feb 2020 16:36:43 +0100

    dyskusyjnych:bd631282-cfb8-4a7d-850e-a512c8f5a44b@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 6 lutego 2020 22:03:17 UTC+1 użytkownik Alf/red/
    napisał:
> [...]

    U mnie tez jest ... ale kiedy sie pojawilo - nie powiem

    >Cóż, w milku masz to zrobione tak, jak to zrobili w milku, w innych
    >bankach z tych samych samych danych mogą zrobić inny użytek -
    >pytanie, czy lepszy?
    >Tak mBąk np. pomieszał swego czasu w jednej historii transakcje KK
    >oraz na kontach (w tym oczywiście KD).
    >Santander też tak przez chwilę miał, ale odeszli od tego i KK mają
    >osobny widok historii.
    >Itp. itd. - co kraj/bank to obyczaj.

    na szczescie w mbanku mozna sterowac.

    >A po co to?
    >Z doświadczenia - a mam 10 banków - powiem, że jeden jest jednak
    >głównym, a pozostałe jedynie uzupełniają - czy kartami kredytowymi
    >czy kontami mającymi funkcje, jakich w >głównym banku brakuje - a
    >główny jest główny oczywiście z jakichś ważnych powodów - czy to
    >historycznych czy funkcjonalnych.
    >I w tym głównym fajnie byłoby mieć podgląd kont i KK z innch banków,
    >żeby nie trzeba się było logować do kilku.

    W zasadzie racja.

    Tylko najbardziej ciekawe jest ile tej KK trzeba splacic i kiedy - a
    to jest zazwyczaj operacja dobrze schowana :-(
    Ciekawe, czy przez PSD jest dostep ...

    >Mnie zaś wciąż nie daje spokoju - czy widziałem ten baner w
    >santanderze czy mi się przywidziało...

    Juz za chwileczke, juz za momencik ?
    https://www.santander.pl/przydatne-informacje/psd2

    J.