    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Rentowność obligacji ECB ....
    Date: Sun, 18 Oct 2015 17:49:31 +0200

    Endriu wrote:

    > Wielka Brytania zakazała deficytu budżetowego

    Tak, wiem. Czy to znaczy, że rząd odda swoje długi czy znaczy, że nie będzie
    ich powiększał? Daj spokój.

    A czytałeś komentarze ekonomistów o tej decyzji? To przecież zabije ekonomię
    GB.

    Długi zabijają ekonomie pojedynczego człowieka. Długi zabijają ekonomie
    pojedynczej rodziny. Ale jak takich rodzin czy ludzi jest kilka milionów to
    brak długów zabija ich ekonomię.

    Wiesz może od jakiej liczby ludzi długi już wspierają ekonomie tych ludzi.
    Może znasz jakiegoś ekonomistę, który o tym coś powiedział. Interesuje mnie
    ta liczba ludzi od której długi przestrajają dławić ich ekonomie a zaczynają
    ja wspierać.

    Paradne