  • Data: 2019-09-03 11:24:55
    Temat: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "W związku ze złożoną reklamacją dotyczącą nieprawidłowego obciążenia rachunku z
    tytułu operacji dokonanych kartą płatniczą dziękuję
    za kontakt.
    Równocześnie informuję, iż w przedmiotowej sprawie trwa postępowanie reklamacyjne.
    Wyjaśniam, iż do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest pozyskanie od agenta
    rozliczeniowego obsługującego bankomat bądź punkt
    akceptacji stanowiska w sprawie reklamowanej transakcji. Stanowisko agenta
    rozliczeniowego jest okolicznością niezbędną do podjęcia
    przez Bank decyzji dotyczącej sposobu rozpatrzenia reklamacji.
    Z uwagi na fakt, że proces ten odbywa się pomiędzy dwoma podmiotami: bankiem -
    wydawcą karty reprezentującym Posiadacza karty oraz
    agentem rozliczeniowym, termin udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację wymaga
    wydłużenia.
    Bank przekaże pisemną informację o wyniku zakończonego postępowania reklamacyjnego w
    terminie do 35 dni roboczych od dnia
    otrzymania reklamacji przez Bank.
    Przepraszam za wydłużony termin rozpatrzenia zgłoszenia i mam nadzieję, że dalsza
    współpraca z Bankiem będzie satysfakcjonująca."

    Mowa trawa, gdyż w opisie zwrotu z PP była wymieniona transakcja zakupu z jej datą.

    -----
    > Mnie czeka to samo.
    > płaciłem kredytówką w złotówkach paypalowi, paypal przewalutował na dolary, czekam
    na rozwiązanie sporu