    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Date: Tue, 7 Jun 2016 12:02:02 +0200
    <nhg96h$ott$1@node2.news.atman.pl> <nil915$7gt$1@node2.news.atman.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nil915$7gt$...@n...news.atman.pl

    Pulsoksymetr

    > Mam już kolejny, mniej więcej różowy, wygląda jakby był zdecydowanie
    > mniej starannie wykonany niż poprzedni.

    I też potrafi pkazaźać, że miejsce moje jest w szpitalu. :)

    https://youtu.be/zn0BkEApjBw
    https://youtu.be/u2b6oJ8opb0
    https://youtu.be/R4a22-1jQQ8
    https://youtu.be/CjNbhhqOWjA
    https://youtu.be/kO5ybH_4O5o
    https://youtu.be/W8KyyewF0QA

> [...]
    > czegoś (stawiać organu ;) w jakiejś sytuacji) nie może -- ale co komu po tym
    > polewaniu, skoro nijak nie można znaleźć w żadnym prawie tego (czy podobnego)
    > zakazu? Ustawodawca może nawet zlikwidować TK. :) Nie każde państwo (i nie
    > o dzikusach piszę) ma TK, a nawet nie każde ma konstytucję. :) Powaga. :)

    > Ustawodawca może być silniejszy od TK.
    > Może po prostu zrezygnować z TK -- Konstytucja to ustawa jak
    > każda inna, ale do jej zmiany potrzeba stosownych warunków.
    > Parlament może po prostu zmienić zapisy zawarte w konstytucji. :)

    Może też uznać, że kolejnych wyborów powszechnych nie będzie i (odrzucając
    hipokryzję) usankcjonować dynastyczne rządzenie. :)

> [...]

    > "Godność człowieka to uznanie podmiotowości każdego z nas niezależnie od
    > jego stanu psychicznego, fizycznego lub sytuacji życiowej. Każdy człowiek
    > powinien być traktowany jako wolny, jako autonomiczny podmiot, zdolny do
    > rozwijania swojej osobowości i kształtowania swojego postępowania. Godności
    > człowieka nikt, nawet ustawodawca, nawet 460 i 100 senatorów uchylić nie może.
    > Godność człowieka jest w stosunku do państwa pierwotna; zarówno ustawodawcy jak
    > i organy stosujące prawo muszą szanować treści zawarte w pojęciu godności
    człowieka" - powiedział.

    > Dodał, że demokratyczne państwo prawa to państwo oparte na poszanowaniu
    człowieka.
    > Wskazał też, że konstytucja zapewnia sądom pełną samodzielność rozpoznawania
    spraw
    > i orzekania. "Oznacza to, m.in. że wykonywanie funkcji orzeczniczych przez sądy
    > musi się odbywać bez żadnej władczej ingerencji organów innych władz" -
    przypominał Rzepliński.

    > http://forsal.pl/drukowanie/937755

    > Do pana prezesa TK:

    https://www.youtube.com/watch?v=rVKqmWe1xrI
    http://wojciechmlynarski.art.pl/tlumaczenia/g_h_i_j_
    k_l/i_cios_i_zwod_i_sierp_i_hak/

    I myślał sięgając pięściami mych szczęk,
    że człowiek brzmi dum...i życie jest pięk...

> [...]

    > kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa' tyle tylko, że 'skolioza' to

    > - oddala nieistniejące wnioski/żądania

    > - gubi załącznik (kopię dokumentacji medycznej) i nie chce innego
    > egzemplarza (równowartościowego) kopii w miejsce zgubionego załącznika

    > - płaci za opinie uzupełniające pozbawione odpowiedzi na zadawane pytania

    > - z głodu :) połamały się (przed kilkunastu laty) kości mojej prawej ręki

    > - ustawa wentylacyjna (zawierająca polskie i międzynarodowe normy) rzekomo
    > nie dotyczy mnie, choć muszę regularnie płacić za utrzymanie kominów

    Prawo polskie wentylacji odmawia, choć astmatykiem. :)

    > Czy wg Pana prezesa nie jestem człowiekiem? :)
    > Ustrój, który szeregował: nadczłowiek, człowiek, podczłowiek...
    > minął kilkadziesiąt lat temu.

    I cios i zwód, i sierp i hak,
    szum w głowie, w piersi ból -
    Budkiejew Borys bije tak,
    http://wojciechmlynarski.art.pl/tlumaczenia/g_h_i_j_
    k_l/i_cios_i_zwod_i_sierp_i_hak/

    Tak mniej więcej wygląda prawo polskie. :) Wymownym wyrazem
    tego prawa są uliczne marsze KODujących i deKODujacych.

    Czy jednak doczekam się finału z piosenki?

    Lecz on nie odpocznie, aż na gongu dźwięk,
    bo człowiek brzmi dum... i życie jest pięk...
    Znów czort po ringu goni mnie,
    aż nagle strasznie zbladł,
    bo tak tym biciem zmęczył się,
    że sam na deski padł.
    http://wojciechmlynarski.art.pl/tlumaczenia/g_h_i_j_
    k_l/i_cios_i_zwod_i_sierp_i_hak/

    > Fajnie wyglądają słowa pana prezesa, ale do rzeczywistości -- nie pasują.

    > Etat ów straciłem z powodu ***nieuczciwości*** (delikatnie ujmując) filozofa,
    > przyjaciela białostockiego metropolity, arcybiskupa Edwarda Ozorowskiego.
    > I nie odzyskałem tego etatu, pomimo dosłownego głodowania!

    > Pana słowa -- parafrazując komunistycznego poetą -- tumanią i kłamią. :)

    > http://literatura.wywrota.pl/wiersz-klasyka/36137-wl
    adyslaw-broniewski-poezja.html

    > Ty przychodzisz jak noc majowa,
    > biała noc, uśpiona w jaśminie,
    > i jaśminem pachną twoje słowa,
    > i księżycem sen srebrny płynie,

    > Wypowiedzi prawników (Pana także) są zazwyczaj jak przepiękne, ;) wzorzyste
    trawniki
    > pełne kolorowych kwiatów! Lecz puste -- bez treści. :)

    > Ja jednak ufność swą -- złożyłem w Bogu i pragnę, aby moi prześladowcy wyginęli. :)
    > Pana sądy i Pana prawo -- znęcają się nade mną w imię swych nowych panów, czyli
    > dostojników Kościoła rzymskokatolickiego oraz w imię zasad bolszewickiego ustroju.
    :)

    > Nie zapisywałem wam (prawnikom) w sercu moim zemsty -- gdyż wg mnie nie
    > jesteście godni/warci mej zemsty. :) Hipokryzja czy mowa-kwiaty (de facto
    > pustosłowie) nie zasługują na nienawiść. :) Zapisałem w mym sercu wam to,
    > na co moim zdaniem zasługujecie -- pogardę. :)