  • Data: 2014-09-20 20:53:43
    Temat: Re: Szybkie założenie konta Tmobile bankowe
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Crocodile, 20 wrz 2014 w
    news:541db28a$0$2373$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > ciekawe co ona opowiedziała po powrocie do domu ...moze np. "dzisiaj
    > dzwonił jakis zgryzliwy stary tetryk, tak na oko cap mial z 70 lat,
    > i zrzedzil cos o jakis kartach na cito ... niby emeryt a zachowywal
    > sie tak arogancko jakby byl conajmniej Bardzo Waznym Klientem ... 5
    > zeta netto za godzine za wysluchiwanie takich nudziarzy to troche za
    > malo ... wiec olalam go totalnie
    >:P hihihi "

    He, he możliwe, ale bardziej miałem wrażenie, że ona jest w domu i co
    chwilę pyta szeptem mamy, co ma powiedzieć
    A co do konta - ruszyłem dupę i postanowiełem zaryzykować stratę czasu -
    okazało się, że założyłem i dostałem kartę niespersonalizowaną, a pięc
    minut potem z jej pomocą wpłaciłem kasę we wpłatomacie Euronetu. Po
    powrocie do domu już mogę wykonywac przelewy.
    Informuję, gdyby ktoś potrzebował w niedzielę rano robić jakieś przekręty
    finansowe :)
    Na marginesie w domu zauważyłem, że ma źle wpisane dane: nazwisko
    przekręcone i źle seria dowodu osobistego. To co? Drzwi do malwersacji
    stoją przede mną otworem?