  • Data: 2020-01-24 12:32:53
    Temat: Re: Twisto - ktoś to testował?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-24, Robert Sierant <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > dawno ją dostałeś, wpisy w BIK pojawiają się nawet po miesiącu

    Wczoraj dostałem. Ale limit przyznali kilka tygodni temu.

    > warto?
    > też chciałem skorzystać, ale nie chcę mieć takiego cuda w BIK

    To powiem za miesiąc, czy coś się w BIK zmieniło :)

    > tak jak revolut?
    > ale oni (jeszcze?) pożyczek nie udzielają

    Revolut się jawi jako karta przedpłacona, przez co w niektórych
    usługach mi nie działa (głównie opłacanie przez internet cloudy).

    Co ciekawe twisto ma oznaczenie debit, więc to teoretycznie nawet nie
    jest kredytówka ;) Na koniec miesiąca mi się parę rzeczy zapłaci
    w EUR i USD, to się pochwalę kursami.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com