    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Date: Fri, 2 Sep 2016 02:51:22 +0200
    <nq29pn$9s4$1@node2.news.atman.pl> <nq3lle$e29$2@node1.news.atman.pl>
    <nq4d2m$90c$1@node2.news.atman.pl>
    <57c5cd20$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <57c5dfde$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq59uk$4nt$2@node2.news.atman.pl>
    <57c66b36$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq6m9u$d5k$3@node2.news.atman.pl>
    <57c6f349$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq72g0$shn$1@node1.news.atman.pl>
    <57c71e6f$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq7sm4$nmc$1@node1.news.atman.pl>
    <57c7cbdd$0$654$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" 57c7cbdd$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeba było tak od razu.

    Pływałem, zanim urodziłem się, ale później przestałem... ;)
    (to treflówka, czy jak kto woli -- grypsowanie; treść
    zakamuflowana, skierowana do pewnej dziewczyny, która
    może stosownie odpowiedzieć, o ile zechce, jakoś tak:
    'zamierzam szukać osób, które otrzymały...')

    Tak zakamuflowałem masę treści -- piszę niby do wszystkich,
    lecz tylko niektórzy ;) rozumieję to, co piszę naprawdę. :)
    Mogę z takim kimś rozmawiać na grupie tak, iż nikt poza
    nami nie pojmie, o czym piszemy, dzięki czemu nie zdziwi
    się tym, że tak otwarcie ;) rozmawiamy o seksie itp... :)

    > Masz dużo czasu. Renta emeryturka, państwo płaci na Twoje utrzymanie i funduje
    baseny

    Fakt -- funduje, ale niekoniecznie poprzez ZUS.
    Ten akurat wyjazd pochłonął około tałzena plnów
    z mojej kieszeni idących obok ZUSu. (ale z państwa)

    ZUS zafundował mi 10 razy po 30 minut w małym basenie + kilkanaście razy

    http://www.naszekwatery.pl/upload/1/big/uzdrowisko_w
    ieniec_zdroj_512dae3d4426a.jpg

    po 15 minut w wannie, na terenie aquaparku. Właściciel sanatorium dorzucił z własnej
    kieszeni ze 30 godzin w swym/jego aquaparku i ja dopłaciłem za kilkadziesiąt (około
    30) godzin (17 plnów za 90 minut) w tymże aquaparku oraz zapłaciłem za parking (9 pln
    za dobę -- osttanią dobę miałem za free) i pokój (5 dych) za ostatnią dobę oraz (25
    plnów)
    za ostatnie śniadanie, którego nie dokończyłem. :) Zapłaciłem też za dojazd, choć
    niby ZUS
    zwraca koszty dojazdu -- ZUS zwrócił mniej niż 3 lata temu gdy pojechałem do Gołdapi.
    Zwrócił około 7 dych za niemal 700 kilometrów. :)

    Nad wyraz miłe pracowniczki sanatorium dorzuciły od siebie kilka razy w tym małym
    basenie

    http://www.naszekwatery.pl/upload/1/big/uzdrowisko_w
    ieniec_zdroj_512dae3d4426a.jpg

    i trochę masażu w wannie, z tym, że jeśli ktoś wszedł do wanny na tak zwany kwadrans,
    mógł
    siedzieć w całym aquaparku do woli, choćby i cały dzień. ;) (i niektórzy siedzieli
    tam
    godzinami bez skrępowania, ale ZUS nie płacił za to)

    Z przyzwoitości niektórzy nie brali kluczyków do szafek. :) Ja dwa razy wziąłem --
    też
    siedziałem do woli. :) (raz nie wiedziałem, że warto nie brać kluczyka a raz mi
    wciśnięto)

    ,,Swojej'' lekarki nie spotkałem (o czym pisałem) i miałem problemy z otrzymaniem od
    lekarzy dodatkowego czasu w wodzie, ale na szczęście personel ,,pomocniczy'' jest tam
    bardzo sympatyczny, jeśli nie liczyć paru osób z ,,elektryczności''. ;)

    Ogólnie jest tam BARDZO miło. :)
    Klimat udziela się kuracjuszom. :)

    Raz dostałem kluczyk do szafki z wysokim (chyba 111) numerkiem, przez co wszedłem pod
    prysznic z kobietami (szafki z wysokimi numerkami były blisko prysznica kobiet a ja
    nie
    miałem czasu na rozsądne myślenie, więc pomyliłem się) i zdumiony obecnością kobiet
    dałem
    im do zrozumienia: ,,dobrze, że poza mną nie ma akurat teraz żadnego innego faceta,
    bo
    byłaby chryja'' i znacząco wskazałem wzrokiem oznaczenie na drzwiach, które q memu
    zdumieniu... nie wskazywało na to, iż to ja miałem rację...

    Ogólnie na terenie aquaparku było bardzo miło -- może chwilami aż za bardzo. ;)

    > a Ty piszesz, piszesz i piszesz...

    > Chwalisz banki bo z Twojego punktu widzenia przy zerowych
    > kosztach jakoś wychodzisz na swoje i czujesz się dobrze.

    Nie twierdzę, że koszty są zerowe, lecz twierdzę,
    że interes zdecydowanie bardzo dobry dla mnie.

    > Wybacz

    ZAWSZE byłem wspaniałomyślny, ;) skromny (mogę godzinami opowiadać
    o mej skromności) i pokorny -- wybaczam Ci w ciemno! ;) Odprawisz
    pokutę, przyjmiesz należną Ci karę i będzie OK! Powaga! ;)

    Nie jestem zatwardzielcem! Wielkoduszność to moja natura! ;)

    > ale jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę i miliony postów nic nie zmienią w
    opinii o tej zgrai przebrzydłej ;-)

    Czyli?

    > A i Twoje wypociny ani interesujące ani ciekawe ani merytoryczne.
    > Zrób sobie bloga w końcu :-)

    Piszesz jak pan feudalny -- 'zrób'...
    W wolnej chwili zastanów się nad tym, kim ja dla Ciebie jestem, byś mi rozkazywał? :)
    Masz problemy psychiczne. :) Masz zaburzenia własnej osobowości -- myślisz, że jesteś
    moim panem a ja jestem Twoim niewolnikiem, lub choćby pracownikiem...

    W Carrefourze ponoć taki jeden, który uważa, że jest Napoleonem Bonaparte...
    Ostatnio ponoć nie tylko jeden... ;)

    Ty także nie wiesz, kim jesteś naprawdę. :)

    -=-

    Co jakiś czas komuś wydaje się, że jest kimś, kim naprawdę nie jest...