PracaGrupypl.praca.dyskusjeUprawnienia na wózek widłowy › Re: Uprawnienia na wózek widłowy
    From: Michał <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uprawnienia na wózek widłowy
    Date: Thu, 20 Jul 2006 09:29:00 +0200

    Użytkownik "Troll" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7da3.0000003a.44bf2ea8@newsgate.onet.pl...
    > Czy orientuje się ktoś, ile kosztują uprawnienia do kierowania wózkiem
    widłowym?
    > Ile trwa kurs...? Czy takie uprawnienia są ważne też za granicą? Czy
    łatwiej z
    > nimi znaleźć pracę? Jak kształtują się zarobki takiego magazyniera? Opłaca
    się
    > to w ogóle?

    Powiem tak. Obiecano mi przyjęcie do pracy więc za uprawnienia zabuliłem sam
    (2 lata temu 450 zł). Później się dowiedziałem ze płacą tam 680 na ręke
    minus dojazd więc dałęm sobie spokój jako że miała to być zmiana pracy "na
    lepszą". Ogólnie ceny od 500 - 600 zależy oczywiście od miasta, ale czy się
    opłaca to sm sobie odpowiedz. Polska dziwny kraj w którym inwestujesz w
    siebie a i tak zarabiasz tyle co chłoporobotnik po podstawówce. Wątpie żeby
    za granicą ktoś cie wsadził na wózek, w końcu to nie najcięższa praca a na
    taką jest zawsze chętna okoliczna ludność.