eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu? › Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
  • Data: 2020-02-21 13:48:27
    Temat: Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 12:44:19 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Z tą wodą i powiązanymi śmieciami to nie tak uczciwie, przykładowo miałem młynek w
    zlewie przez co zużywałem więcej wody (młynek
    > miele na mokro, odpadki organiczne), a wyrzucałem mniej śmieci (organicznych,
    zwykle psujących się i śmierdzących).

    Uczciwie, organicznych nie masz mielić i spuszczać do kanalizacji i zanieczyszczać
    nimi rzeki - a w najlepszym razie podnosić koszty funkcjonowania oczyszczalni
    ścieków, nie mówiąc o czyszczeniu kanalizacji - tylko wyrzucać do bio albo do
    własnego kompostownika (w DC jak ktoś taki ma to dostaje rabat 4zł na miesiąc).
    Inna sprawa, że to bio to totalna bzdura - i ciekawe, który debil wymyślił, żeby
    nazwać to bio, skoro nie wolno wyrzucać resztek pochodzenia zwierzęcego - to co,
    życie zwierzęce na krzemie oparte czy na konglomeratach neutrinowych?
    Czytałem, że póki co żadna partia kompostu z tych odpadów nie spełnia jakichkowiek
    norm :(