  • Data: 2005-08-18 14:26:09
    Temat: Re: ŻABKA
    Od: "gravide" <g...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:de23e8$l6a$1@news.onet.pl...

    > nie bierzesz pod uwage tego, ze to "stowarzyszenie poszkodowanych przez
    > Żabkę" działa już dobre dwa lata i jakoś nikt do nich nie dołącza...

    Czytałem kilka artykułów na temat Żabki i mogę rzec,
    że wyrobiłem sobie pogląd na tę sprawę względnie obiektywny.
    Do stowarzyszenia nie przyłączają się nowi ludzie z jednego
    powodu - jeszcze nikt nie wygrał z Żabką w sądzie. Pojawi
    się pierwsza wygrana, pojawi się szansa na uwolnienie z okowów
    niekorzystnego kontraktu, pojawią się nowi członkowie.
    Ta kobitka z Biedronki, nie pomnę teraz jej nazwiska,
    też była sama do momentu wygranej w sądzie.

    Żabka broni się w sposób najprostszy z możliwych -
    Ci ludzie podpisali z nią umowę dobrowolnie. Nie byli zmuszeni,
    nie byli namawiani, dostali propozycję i się na nią zgodzili.
    Podpisałbyś weksel in blanco ot tak? Ja nie.
    Zgodziłbyś się na taką formę współpracy jako niezależny
    przedsiębiorca? Ja nigdy.
    Możnaby się pokusić o stwierdzenie, że szukała i znalazła
    głupich i naiwnych, ale byłoby to nadużycie.
    Zwróć uwagę, że podobnie jest z tymi słynnymi raportami
    mailowymi. Wszyscy wiedzą, że to nic nie warte g...., a mimo
    to wciąz nowi ludzie dają się nabierać. Żabka prezentuje
    tę samą taktykę, ale jest na znacznie wyższym poziomie
    finansowym. I to ludzi przekonuje. Wizja profitów zawsze działała
    na niektórych ludzi oszałamiająco.
    grav

    --
    chcesz koszulkę?