    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zadowolony jesteś z nowego Pana jakiego sobie wybrałeś?
    Date: Wed, 28 Oct 2015 10:00:34 +0100

    n...@g...com wrote:

    > Manipulowanie tłumem, to nie problem przy odpowiednich środkach.

    To mnie zawsze zastanawiało. Wszyscy dookoła opowiadają o manipulowaniu
    ludźmi. Jak to dobrze się robi przy pomocy telewizji. Najlepiej do tego
    nadaje się TVP. Nie mogę tylko spotkać nikogo, kto by powiedział, że wierzy
    w to co tam mówią.
    Ty pewnie masz więcej szczęścia. Znasz takich co są manipulowani i dostają
    za to jakieś środki. Mnie się nigdy nie udało. Mnie też nikt nic nie
    proponował w zamian za to bym wierzył w jakieś bzdury.

    Nie wiem co nazywasz zaciskaniem pasa. W Polsce odkąd nauczyłem się czytać
    ze zrozumieniem, a było to w połowie lat 60-tych poprzedniego wieku, dług
    rządu ciągle rośnie. W latach 80 poprzedniego wieku rząd przestał obsługiwać
    ten dług, czyli splajtował. Po '89 rząd doprowadził do tak zwanej
    restrukturalizacji czyli dużą cześć długu wierzyciele umorzyli. Tzn
    demokratycznie wybrani przedstawiciele wierzycieli umorzyli ten dług. I od
    tamtej pory znów dług tylko rośnie. Podatki też ciągle rosną. To może podaj
    swoja wersję zaciskania pasa i podaj poglądowo, w którym okresie to zjawisko
    miało miejsce w Polsce.