    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankowcy tłumaczą się z podwyżek
    Date: Wed, 10 Feb 2016 19:59:11 +0100

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <56ba137c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >http://www.rp.pl/Banki/302099913-Bankowcy-tlumacza-
    podwyzki.html

    A ja przez wiele lat uchylałem się od płacenia podatku od psa.
    Celowo nie posiadałem psa. Nie wiem czy to legalne uchylanie
    się czy nie... Bo sprzedaż psa to już na mur-beton nielegalne.

    >Juz ? Cos mi sie nie chce wierzyc ...

    Dopiero teraz?

    >No, ciekawe jak to zrobia - zakazac wziac kredytu za granica nie moga.

    Za granicą udzielą kredytu w złotówkach?

    >Jakis kolejny domiar, czy kara po kontroli ?

    Np. kary dla klientów zarabiających w złotówkach którzy wezmą kredyt
    w innej walucie.
    Kary za gry hazardowe w sieci w firmach nie zarejestrowanych w
    Polsce są dla klientów firm.

    Arek