eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • X-Received: by 10.140.19.208 with SMTP id 74mr468028qgh.0.1439548005808; Fri, 14 Aug
    2015 03:26:45 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.208 with SMTP id 74mr468028qgh.0.1439548005808; Fri, 14 Aug
    2015 03:26:45 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    y105no432774qge.1!news-out.google.com!78ni9885qge.1!nntp.google.com!y105no43277
    3qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 14 Aug 2015 03:26:45 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=194.242.62.90;
    posting-account=jIpx_woAAACnR3f-oMhsD0lahM22Ioqh
    NNTP-Posting-Host: 194.242.62.90
    References: <4...@g...com>
    <0...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 14 Aug 2015 10:26:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 21:18:54 UTC+2 użytkownik a...@w...pl
    napisał:
    > W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał:
    > > Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej
    płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz
    ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu,
    pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo.
    Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą
    szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?
    >
    > Witam!
    > Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    > Z wyrazami szacunku.

    Mam prosbe o kontakt (jakies namiary telefoniczne) michal kropka macierzynski at
    pkobp kropka pl
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1