  • Data: 2006-09-08 18:28:44
    Temat: Re: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    klopen napisał(a):
    > Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    > całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)

    bzdura, skradziono mi kiedys dokumenty i kolesie kupili na mnie kilka
    telefonow komorkowych z abonamentem, mialem pozniej z tego powodu sporo
    problemow...

    nikt nie zmienial zdjecia ani sie nie silil na dokladne podrobienie
    podpisu, po prostu kolo z salonu dostal swoja dolę i sprzedal telefony,
    pozniej sie tlumaczyl, ze mial ciezki dzien i ze nie zauwazyl etc...

    zadnej straty materialnej nie ponioslem, ale kilka godzin spedzonych na
    komisariacie w charakterze podejrzanego jeszcze dlugo bede pamietal

    pozdr.
    RobertS