  • Data: 2014-07-24 10:37:14
    Temat: Re: mBank uczy oszczędzania
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:lqpepf$pem$1@node2.news.atman.pl...
    > Tak prawi mBank:
    >
    > Asystent regularnego oszczędzania
    > Właśnie wydałeś 13,11 PLN. Gdybyś po każdej płatności
    > kartami i przelewie w mBanku oszczędzał 5 PLN, mógłbyś
    > w ciągu 15 lat odłożyć nawet 52 000,00 PLN.
    > Zobacz jak to działa...
    >
    > Mogliby przynajmniej sprawdzać kwotę przelewu przed pouczeniem?
    > Mogliby też nie wspominać o kartach, gdy odbiorca pouczenia nie
    > ma kart w mBanku...

    Myślałem, że dzięki korzystaniu wyłącznie ze starego interfejsu nie będę
    narażony na takie zawracanie gitary, ale też to widziałem i też 52 000.
    Ciekawe jak im to wyszło. Na ich KK mam miesięcznie około 4 płatności i
    dokładnie 3 przelewy. Mi wychodzi około 6000 na 15 lat. Chyba z odsetek te
    52 się nie zrobi.
    P.G.