  • Data: 2024-04-25 08:36:49
    Temat: Re: no w końcu zadzwonił wnuczek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Apr 2024 22:53:23 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Ale raczej będzie wiedzieć kiedy się mąż urodził.

    > Mogliby też przysyłać jakimś emailem.
    >
    > Tyle że wtedy nie ma efektu "musisz zdecydować w ciągu 5 sekund".

    Ale nie ma takiego nacisku.
    A im wiecej dzwonią, tym klient częsciej myśli "będzie następna
    promocja".

    Ale fakt - rozsądny klient kredytu bez potrzeby nie bierze,
    a jak nagle wpadnie na jakis pomysł, to wtedy szuka kredytu,
    i to on dzwoni.

    Choc raz do mnie ciekawie zagadali "nie potrzebuje pan
    dodatkowych pieniędzy, czyli ma pan oszczędności ...
    a na co pan oszczędza, może nie trzeba czekać, udzielimy kredytu na
    brakującą kwotę" :-)

    J.