  • Data: 2015-07-09 23:29:34
    Temat: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Przyznaję jednak że nie wiem co to jest "dyspozycja WYPOWIEDZENIA".
    > Wypowiedzenie umowy to jest oświadczenie woli

    I ja tak uważam. Oby bank wiedział: kto, co i kiedy chce zamknąć.
    Na wszelki wypadek można zadzwonić do klienta i doprecyzować.

    Przed laty sporo pisano tutaj o różnych złych nawykach banków.
    Później przyszły owoce ;) naszego gadulstwa, aż w końcu część
    ludzi rzuciła się na latanie... (polecanie)

    IMO warto jednak pracować za wychowawców, choć nam za to nikt
    bezpośrednio nie płaci -- warto uczyć bankierów tego, czego
    obecni (chyba zwykle młodzi) bankierzy powinni byli nauczyć
    się w domu i w szkole oraz na praktykach...

    Skoro klient nie chce kontynuować współpracy, należy posłusznie
    współpracę przerwać. :) Można żądać wywiązania się (spłaty długów)
    ale nie można cwaniactwem ciągnąć współpracy wbrew woli klienta.
    (w tym wypadku -- klientki)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'