    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy od 2016
    Date: Sat, 28 Nov 2015 14:34:05 -0600
    <n3abl9$luv$1@node1.news.atman.pl> <n3ag6i$c2$5@dont-email.me>
    <n3ahjm$s1m$1@node1.news.atman.pl>

    Shrek wrote:

    > Z ciekawości gdzie wykupiłeś taką usługę?

    Nie wiem gdzie wyczytałeś że wykupiłem taki kurs.
    Pojeździłem ze znajomym na torze do szkolenia kierowców. Nie w Polsce.
    Takie tory są też w Polsce. Wiem o Warszawie i Wrocławiu.
    Jedziesz sobie torem i tuż przed samochodem wystrzeliwuje ci fontanna
    wody. Sam się zdziwisz jak reagujesz na takie nowinki na drodze.

    > A skąd wiesz o jeżu? Do czego pieję - myśle że zarówno w tym jak i
    > poprzednim paragrafie konfabulujesz:P

    Bo jeden z tej piątki przeżył wypadek.

    > A ja w zasadzie jestem. Na własnych doświadczeniach - gdyby nie odruch
    > omijania przeszkód sam zginąłbym pewnie kilka razy plus zabił zapewne
    > kilkanaście osób. Jak dotychczas nikt nie ucierpiał, choć oczywiście
    > lepiej rozjechać kota niż ryzykować spotkanie z drzewem.

    No właśnie.

    > Problem w tym,
    > że jakbym te odruchy tłumił, to zapewne już bym się zabił (albo kogoś).
    > Prosty łuk odruchowy ma swoje zalety - robisz wszystko koło sekundy
    > wcześniej, co przekłada się na naście(dziesiąt) metrów.

    Dlaczego miałbyś się zabić rozjeżdżając jakieś stworzenie na drodze?