    From: d...@p...onet.pl (Adam S.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy z zagranicy
    Date: 12 May 2004 19:19:00 +0200

    RCBWPLPW.
    > I zaznaczył, że należy też podawać kod BIC LUKAS Banku - czyli
    LUBWPLPR.

    > Teraz pytanie: cóż to za cholerstwo ten BIC ? Jak rozumiam nadawca
    > przelewu będzie musiał wpisać i kod SWIFT i BIC ?

    BIC i kod SWIFT to to samo
    wystarczy zapuścić googla i wszystto będzie jawne
    looknij zresztą u źródła http://www.swift.com/biconline/

    > I tu i tu zostałem poinformowany, że wystarczy 26 cyfr, bez 'PL'. Więc
    > po co ten IBAN i te znaki 'PL', skoro podobno wystarczy sam numer wg
    > 'polskiego' IBAN, czyli NRB [bez 'PL'] ?

    Umieść PL to Ci z pewnością nie zaszkodzi a może pomóc /przy określonych
    warunkach pójdzie w STEP2/ i będzie szybciej

    > Niech mnie ktoś oświeci. :-)

    Niech google to zrobi. Wiesz już czego szukać
    Adam