    From: z...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy z zagranicy
    Date: 13 May 2004 15:35:16 +0200

    > In article <01ee01c43845$28bd25c0$c5d74dd5@xzy>, d...@p...onet.pl
    > says...

    Prawdopodobnie Lukas Bank ma umowę z Raiffeisenem, ktory dokonuje wszelkich
    rozliczen przelewow zagranicznych, Jesli chcesz by wszystko bylo ok, to
    zleceniodawca niech poda BIC RCBWPLPW i koniecznie podaj poprawny swoj
    IBAN/NRB. Płatność napewno dojdzie.

    > Wiesz gdzie mozna wzalezc wiecej informacji na temat STEP2. Jak ostatnio
    > kilka razy robilem przelewy SWIFT zauwazylem, ze gdy podaje numer z
    > "PL" przelewy ida okolo 12godzin zamiast "standardowych" 3 dni (i to
    > pewnie ze wzgledu na znaczna roznice czasowa)

    Świetna sprawa ten STEP2. Powstaje nowy system w Polsce, zwany EuroELIXIR,
    ktory bedzie przesylal płatności właśnie poprzez ten STEP2 do krajów UE.
    Informacje o harmonogramie działania STEP2 znalazłem na stronach KIRu, w
    zakładce Aktualności/ Rozliczenia w euro/ materiały z Klubu ELIXIR z dnia 17
    03 2004. Prezentacja nr 2 (chyba ok. 1Mb)
    link:
    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/48f9f668
    78ef196ec1256e5c003d6972?OpenDocument