    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy z zagranicy
    Date: Fri, 14 May 2004 01:11:01 GMT

    In article <c809oh$mkq$1@atlantis.news.tpi.pl>, z...@W...o2.pl
    says...

    > obawaim sie ze step2 nie ma tu znaczenia. Moze kiedys.
    > Najwazniejsze dla szybkiej komunikacji to nadanie zlecenia raczej przed
    > poludniem,
    > wlasciwa adresacja, IBAN, rachunek w tej samej walucie no i bank - taki
    > który ma dobre układy korespondenckie.

    eee... no to wynika z tego ze przelewy nie ida szybciej ze wzgledu na
    step2 - gdyz przelewy o ktorych nowa sle ze Stanow. Mam przelew
    zdefiniowany i gdy zmienilem rachunek ze "starego formatu" na nowy z
    "PL" przelewy zaczely isc duzo szybciej. Moze to tylko przepadek (?) ale
    teraz gdy przelew wysle o 11ej rano mojego czasu (w Polsce jest 18ta) to
    na rachunku w Polsce przelew pokazuje sie nastepnego dnia.

    AP