  • Data: 2014-09-22 11:18:18
    Temat: Re: rachunki prognozy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Sep 2014, Ajgul wrote:

    > a co powiesz na "drobne" błędy w ustawieniu zegara? 10 minut, 15...

    Daaaawno temu (prawie na pewno zeszłe tysiąclecie) widziałem
    tekst wyśmiewający się ze szpencjalisty, twierdzącego, że
    20-minutowy błąd jest NIEMOŻLIWY, bo... tu podawał dopuszczalną
    tolerancję błędu. 0,01% konkretnie. A przecież raz na pół roku
    robią odczyt.

    Ale na lekcji "ile to jest 0,01% z 6 miesięcy" albo nie był,
    albo ją przespał.
    :P

    Do reszty już Ci skomentowali - z drugiej strony okresu też
    masz "przesunięcie".

    > Nie można, jeżeli chcę taryfę obniżoną i podpisałem umowę na 2 lata o czym
    > nikt nie powiedział. Ale, wrócić do starej, nawet więcej płacić "nie da się".

    No to pułapka... :(
    Ale to jest cecha WSZYSTKICH umów typu "my Ci zrobimy dobrze 2-letnią
    umową".

    pzdr, Gotfryd