  • Data: 2005-05-05 18:39:03
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne... a raczej jego brak
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    > skoro jednak juz wiesz na pewno, ze towje ubezpeiczenie diabli wzieli to
    > zarejestruj sie jako bezrobotny, zdaje sie ze daje ci to ubezpieczenie,
    > ale nie jestem pewien, bo nie jestem w tym temacie.

    Właśnie, a skąd biorą ubezpieczenie ludzie którzy nie pracują i nie
    prowadzą działalności gospodarczej?

    Na przykład:

    1. Mąż/żona osoby zarabiającej tyle że wystarcza na obu
    2. Osoba utzymywana w zakrezie pożywienia i mieszkania przez osobę
    niespokrewnioną
    3. Osoba żyjąca z odsetek bankowych z dużej lokaty którą otrzymała w
    spadku

    Co taka osoba ma zrobić aby mieć na szpital w razie poważnego wypadku?
    W ZUSie chyba tylko można kupić "w pakiecie" za 700 PLN, a samego
    zdrowotnego nie można.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm