    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znów komornik
    Date: Mon, 15 Jan 2018 19:02:14 +0100

    W dniu 15.01.2018 o 18:48, Kris pisze:
> [...]
    ik-niczym-saper.html

    > Dla mnie sytuacja jasna- komornik zwraca kasę "dłużnikowi" za uszkodzony pojazd i
    odzyskuje ją od firmy której dał auto na przechowanie i która go zniszczyła.

    Dla każdego normalnego człowieka wydaje się to naturalne. Tym bardziej
    ze mają obowiązkowe OC więc ubezpieczyciel by wypałaca i szedł z
    regresem do psujów. Inna sprawa, że może się okazać, że OC nic nie
    obejmuje, bo kto to widział, żeby komornik za cokolwiek odpowiadał.

    Co do pisiorów, to pisałem kiedyś Liwiuszowi, że z czystej kalkulacji
    wynika, że się do komorników przypierdolą, bo nic to nie kosztuje a
    słupki rosną i wtedy będą się jeszcze do logiki i przyzwoitości
    odwoływać, tylko tłuszcza będzie się śmiała z tego do rozpuku.

    Shrek.