  • 61. Data: 2016-09-28 21:28:12
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Lisciasty pisze:
    > To tak dla odprężenia, bo ostatnio jakaś nerwówka ciągle ;)
    >
    > Miała być kopara ale koleś się rozmyślił, toteż cały dzień
    > ryłem rów pod doprowadzenie rur z odwiertów do chałupy.
    > Szpadel i kilof (ziemia jak skała), normalnie jak chłop
    > pańszczyźniany albo rzymski niewolnik :>
    > Niemiec by w to nie uwierzył, ale u nas to chyba jeszcze długo
    > będzie praktykowane. A trochę ruchu dla zdrowia nie jest złe ;)
    >
    > L.

    Nie narzekaj. Jakbym do dzisiaj tak za biurkiem siedział jak siedziałem
    - pewnie bym już na wózku jeździł (albo przynajmniej o kulach chodził).
    Pierwsza robota po wyjściu zza biurka to było właśnie kopanie rowu -
    trzech inżynierów kopie rów i dyskutuje w trakcie kopania o obsłudze
    multicastów przez serwery firmy Cisco... Mrożek by tego nie wymyślił,
    Tym z rozmowami przy wycinaniu lasu wymięka...

    Dziś mało który inspektor nadzoru mi podskoczy (no ten, który mnie
    chrzcił - mógłby podskoczyć, ale go już nie ma, starzy warszawscy
    budowlańcy pamiętają że każdemu inspektorowi kit dało się wcisnąć - ale
    księdzu Sztuce nie szło...). Dla wyjaśnienia - ksiądz Jan Sztuka
    pobudował w Warszawie, przy placu Szembeka potężny kościół. Przy tej
    budowie zdobył kwalifikacje budowlane nieosiągalne dla większości
    inspektorów nadzoru budowlanego. A mnie ochrzcił po znajomości, poza
    kolejką - bo pięć lat z moim dziadkiem w Dachau przesiedział. Doceńmy
    fachowców którzy własnemy rencamy potrafią pracować!

    --
    Darek

    ---
    Avast.