  • 1. Data: 2003-07-04 13:52:40
    Temat: Sprzedawanie dem programów
    Od: someone <x...@u...pl>

    Witam,

    Chciałem sobie troszkę dorobić przez wakacje i chciałem zapytać o jedna
    sprawę związaną ze sposobem zarobku.
    Czy sprzedawanie płyt CD z *demami* gier, programów ściągniętych z sieci
    na aukcjach internetowych jest legalne?

    someone

  • 2. Data: 2003-07-04 14:18:29
    Temat: Re: Sprzedawanie dem programów
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    Nie.

  • 3. Data: 2003-07-04 14:22:13
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-04 15:52, someone napisał(a):

> [...]
    > sprawę związaną ze sposobem zarobku.
    > Czy sprzedawanie płyt CD z *demami* gier, programów ściągniętych z sieci

    Co to są "programy ściągnięte z sieci na aukcjach internetowych"?
    A sprzedawanie płyt z nagraniem zależy od sposobu dystrybucji przez
    autora i jego wymagań. Jeśli zażyczy on sobie, że nie może być
    sprzedawane (np. pow. ceny nośnika), to nie możesz. Dla każdego programu
    trzeba sprawdzić indywidualnie.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 4. Data: 2003-07-04 14:23:55
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:be42ig$24v$1@news.onet.pl>
    Wojciech Szweicer napisał(a):

> [...]
    > być sprzedawane (np. pow. ceny nośnika), to nie możesz. Dla
    > każdego programu trzeba sprawdzić indywidualnie.

    Krotko mowiac szkoda zachodu :)

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 5. Data: 2003-07-04 18:00:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tak, o ile licencja gry / programu tego nie zabrania. W końcu dema są po to,
    by je rozpowszechniać i zazwyczaj licencja nie zabrania. Z reguły
    ograniczenie jest takie, że nie możesz przyjmować pieniędzy za grę, a
    jedynie za nośnik i koszt jego wykonania. Ale w praktyce, to chyba o to Ci
    chodzi.