  • 1. Data: 2016-09-22 12:17:48
    Temat: Szlachta z USA vs. kasa z budżetu.
    Od: v...@g...com

    Już można ubiegać się nie o pojedyncze domy czy działki,
    ale o małe miasteczka w PL:) Aj, waj, żyć nie umierać.

    W sądzie administracyjnym zapadła ważna decyzja.

    Stan na 20.09.
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1670557,Repry
    watyzacja-Podwarszawska-miejscowosc-zmieni-wlascicie
    la

    Stan na 21.09.
    Sędzia sprawozdawca Gabriela Nowak podkreślała, że zobowiązania odszkodowawcze ma
    ten, kto wyrządził szkodę były właścicielom - czyli w tym przypadku skarb państwa.
    Przedstawicielka prawna rodziny Grocholskich obecna na ogłoszeniu wyroku powiedziała,
    że nie mają oni żadnych roszczeń wobec mieszkańców , ani gminy Michałowice. Natomiast
    wystąpią o odszkodowanie do Skarbu Państwa. Jak zaznaczyła - na razie nie była
    rozważana kwota odszkodowania - ale zapewne będzie ona liczona w setkach milionów
    złotych, bo tyle były warte nieruchomości w czasie gdy zostały utracone.

    "Szlachcic" nie byle jaki, z samych stanów.
    http://www.szlachta.org.pl/zarzad-glowny/henryk-groc
    holski.html

    Teraz zastanawiam się, czy komuch zrobił słusznie wsadzając
    ich do wagonów i wywożąc ich na wschód.

  • 2. Data: 2016-09-22 12:57:27
    Temat: Re: Szlachta z USA vs. kasa z budżetu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik vernon napisał w wiadomości grup
> [...]

    cholski.html
    >Teraz zastanawiam się, czy komuch zrobił słusznie wsadzając

    A zrobil ? O ile pamietam to raczej wszystko zrobil, zeby ich
    zatrzymac.
    Wyjatek byl moze w 1968 - ale to raczej nie dla "szlachty".

    Ale z tym, to IMO sami sobie zaszkodzilismy, bo nie chcialo sie
    uchwalic jakiejs rozsadnej ustawy o odszkodowaniach.
    No ale co sie dziwic, jesli sami uchwalajacy czesto mieli rozne
    pretensje :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-09-22 23:24:57
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Sep 2016 03:17:48 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <8...@g...c
    om>
    od v...@g...com :

    >"Szlachcic" nie byle jaki, z samych stanów.
    >http://www.szlachta.org.pl/zarzad-glowny/henryk-gro
    cholski.html

    A potomkowie Karola I i Hildegardy alemańskiej(w 39 pokoleniu) muszą
    chodzić w zdartych butach...
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 4. Data: 2016-09-23 12:19:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-09-22 o 12:17, v...@g...com pisze:
> [...]
    setkach milionów złotych, bo tyle były warte nieruchomości w czasie gdy zostały
    No ale co w tym dziwnego? Jak Ci ktoś zaj*bie samochód, przebije numery
    i sprzeda, a kupiec sprzeda dalej i dalej, aż wreszcie dotrzesz do
    aktualnego właściciela i pokażesz paluchem "to moje", to nadal będzie
    Twój samochód, czy już któregoś kupującego? No niestety jak się kiedyś
    coś zabrało, to zdarza się, że trzeba zwrócić.

    > Teraz zastanawiam się, czy komuch zrobił słusznie wsadzając
    > ich do wagonów i wywożąc ich na wschód.
    Gdyby zakopał wszystkich posiadaczy i teraz wszystko byłoby "wspólne",
    to problemu by nie było, ale widać się nie udało.

    Maciek

  • 5. Data: 2016-09-25 08:42:29
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    W tym wszystkim najciekawsze jest jak minister swoim rozporządzeniem może stwierdzić
    nieważność ustawy i zapisu w konstytucji.