  • 1. Data: 2018-04-22 22:08:54
    Temat: Ukryli to w głowie fidury Jezusa ze Świebodzina
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lubuskie-anten
    y-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr
    0t

    Nawet na Jezusie księża żerują i kantują W głowie Jezusa anteny do
    internetu, a pod pomnikiem zakopane serce jakiegoś księdza. Figura ma 3
    m.wysokości.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-04-22 22:24:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-18 o 22:08, Animka pisze:
> [...]
    >

    > Nawet na Jezusie księża żerują i kantują W głowie Jezusa anteny do
    > internetu, a pod pomnikiem zakopane serce jakiegoś księdza. Figura ma 3

    Nie chce mi się szukać ile, ale na pewno nie 3 metry. Może 30 metrów :-)

  • 3. Data: 2018-04-23 11:15:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 22 Apr 2018 22:24:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie chce mi się szukać ile, ale na pewno nie 3 metry. Może 30 metrów :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Figura_Jezusa_Chrystus
    a_Kr%C3%B3la_Wszech%C5%9Bwiata

    "Całkowita wysokość pomnika wynosi 36 m, z czego 33 m przypada na figurę
    Jezusa a 3 m na wieńczącą pomnik pozłacaną koronę"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 4. Data: 2018-04-23 12:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    0t

    >Nie chce mi się szukać ile, ale na pewno nie 3 metry. Może 30 metrów

    W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górką :-)

    Tak czy inaczej - wielki on jest.

    A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na
    transmisje fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

    J.

  • 5. Data: 2018-04-23 13:01:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    y-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr
    0t

    > W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górką :-)

    Patrz [1] - 52.5m z usypanym pod nim kopcem.

    > A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na
    > transmisje fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

    Tam _chyba_ chodzi o anteny jak do zwykłego "domowego" WiFI.
    To są anteny wielkości parudziesięciu centymetrów.
    Anteny kierunkowe typu "strzelby Yagi" (Yagi w rurze) wycelowane przez
    zęby korony w dalej położone punkty powinny być niewidoczne spod samego
    obelisku.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_Chrystusa_Kr%C3
    %B3la_w_%C5%9Awiebodzinie

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-04-23 13:58:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Apr 2018 12:41:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górką :-)
    >
    > Tak czy inaczej - wielki on jest.

    W sumie, nie wiem, o co całe zamieszanie. Ze zdjęcia wynika, że anteny są
    dobrze wkomponowane w Zbawiciela i z dołu ich nie widać, więc nie kolidują
    z uniesieniami religijnymi. Wprawdzie królestwo Jezusa z Nazaretu nie jest
    z tego świata, ale - w oczekiwaniu na szczęście wieczne - przy okazji można
    gospodarnie zarobić i na tym. Świebodzin nie jest wyjątkiem i słudzy boży z
    Podkarpacia mogliby się uczyć:
    http://bts-gsm.eu/zdjecia/podkarpackie/brzyska/gora_
    liwocz

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 7. Data: 2018-04-23 15:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Tam _chyba_ chodzi o anteny jak do zwykłego "domowego" WiFI.
    >To są anteny wielkości parudziesięciu centymetrów.

    Widac kilka parabolicznych, te maja wiazki dosc waskie ... ale chyba
    je podniesli ponad korone.
    Jak na srodku glowy - moga byc z dolu niewidoczne.

    "domowe wifi" to by sie chyba troche mijalo z celem, jesli ma miec
    bliski zasieg.
    Za to mozna by zamontowac dipole na zewnatrz korony i niech udaja
    zdobienia :-)

> [...]
    >przez
    >zęby korony w dalej położone punkty powinny być niewidoczne spod

    Jest to jakis pomysl, ale wydaje mi sie kiepski. Duze musialy byc
    "otwory w tej koronie.
    Ale przy 3m wysokosci one sa dosc duze, a antenka malutka ... a wszak
    ustawiona gdzies w oknie dziala.

    J.

  • 8. Data: 2018-04-23 15:36:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >anteny są
    >dobrze wkomponowane w Zbawiciela i z dołu ich nie widać, więc nie

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze :-)

    A internet to wynalazek szatana :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-04-23 18:17:35
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Olin pisze:

> [...]
    > gospodarnie zarobić i na tym. Świebodzin nie jest wyjątkiem i słudzy boży z

    W sumie... jakby tak każdy maszt BTS-u zwieńczyć od góry krzyżem, to
    chyba nie trzeba by płacić podatku...

  • 10. Data: 2018-04-23 18:19:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> pisze:

    liwocz

    > W sumie... jakby tak każdy maszt BTS-u zwieńczyć od góry krzyżem, to
    > chyba nie trzeba by płacić podatku...

    A maszt w kształcie krzyża nie będzie trudniejszy do prawnego ruszenia? :-)

    --
    A. Filip