    From: "Waldek" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Upoważnienie
    Date: Tue, 28 Mar 2017 23:07:25 +0200

    Upoważniłem pisemnie firmę A do prowadzenia postępowania reklamacyjnego w
    celu uzyskania odszkodowania od Firmy B
    Czy udzielając takiego upoważnienia jest równoznaczne z zrzeczeniem się
    czegoś, czy jakiś praw?
    Gdy piszę bezpośrednio do firmy B, to ta odpowiada że skoro upoważniłem
    formę A, to oznacza ze zrzekłem się wszelkich praw, oraz przestałem być
    stroną w sprawie.

    Czy to prawda i na jakiej podstawie?

    Kto w takim przypadku ma prawo do dochodzenia odszkodowania na drodze
    sądowej, ja, czy upoważniona do reklamacji firma B, czy oboje mamy takie
    prawo?

    Jeśli teraz chciał bym cofnąć upoważnienie firmie A, to muszę to zrobić
    pisemnie, czy ja takiego prawa nie mam i muszę prosić ta firmę zęby sama
    zrzekła się upoważnienia?