  • 1. Data: 2003-06-02 15:27:44
    Temat: VW BANK DIRECT: Przelewy do ZUS i US bez opłat
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Volkswagen Bank direct wprowadził możliwość bezpłatnego wysyłania
    przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych.
    Od 1 czerwca 2003 r. klienci Volkswagen Bank direct mogą wysyłać
    przelewy do ZUS i US bezpośrednio z internetowego systemu obsługi
    rachunków e-direct.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2631

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-02 20:00:09
    Temat: Re: VW BANK DIRECT: Przelewy do ZUS i US bez opłat
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > Od 1 czerwca 2003 r. klienci Volkswagen Bank direct mogą wysyłać
    > przelewy do ZUS i US bezpośrednio z internetowego systemu obsługi

    no nie kazcie sie prosic - jaka tego jest funkcjonalnosc ? czy formatka do
    zusu pamieta pesel usera ? czy jak w mbanku trzeba sie pilnowac przy zmianie
    wartosci zbednych ?

  • 3. Data: 2003-06-02 20:37:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 2 Jun 2003 22:00:09 +0200, Krab <_...@h...pl__> napisał:

> [...]
    > do
    > zusu pamieta pesel usera ? czy jak w mbanku trzeba sie pilnowac przy

    Jest po prostu piekny. Jeden przelew - trzy kwoty (!!!), opisane typy
    wplaty (skladka za jeden miesiac, skladka dluzsza, raty...). Nie wpisuje
    sam blednego numeru deklaracji :-), natomiast NIP i drugi identyfikator
    nalezy wpisac recznie.

    A, i data jest zafiksowana na dzis.

    M.

  • 4. Data: 2003-06-03 05:29:56
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    przelw do US zrobiłem przez net już 25-05 - i też 0 prowizji :)
    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprp5p78uy139mw6@news.tpi.pl...