  • 21. Data: 2020-02-21 17:55:29
    Temat: Re: W-wa Czy da sie nie placic za smieci w niezamieszkalym lokalu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    >100l wylatuje ze >statystycznego kranu w ciągu >5 minut (oczywiście >odkręconego na
    max)

    Półcalowy zawór ogrodowy którym basen napełniam po ma wydajność ok 1000l/godz więc
    statystycznie napisałeś ok.
    Bateria kuchenna takiej wydajności nie ma ale mniejsza o to.
    Standardowe młynki do mielenia odpadów zużywają ok 5litrów wody dziennie

  • 22. Data: 2020-02-21 19:46:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 17:55:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Bateria kuchenna takiej wydajności nie ma ale mniejsza o to.
    > Standardowe młynki do mielenia odpadów zużywają ok 5litrów wody dziennie

    Słabe masz ciśnienie.
    Właśnie w ramach testu napełniłem 1,5l butelkę w ok. 7s.
    No dobra - w minut będzie 60l - ale bateria jest z perlatorem, bez będzie ze 2 albo
    i 3 razy szybciej lecieć.
    Nie wiem, jak się używa takiego młynka, ale 5 litrów może pójść nie raz na samo
    spłukanie zlewu z resztek - no i niech będzie na jedno przemielenie.
    A kto wie, ile razy kto dziennie gotuje ;>
    Bo "kilka m^3" to może być i 2 i 9.
    My we trójkę mamy nieco ponad 8 miesięcznie na wszystko.

  • 23. Data: 2020-02-21 21:57:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Bo "kilka m^3" to może być i 2 i 9.

    "Kilka m3" tylko młynka dotyczyło
    >My we trójkę mamy nieco >ponad 8 miesięcznie na >wszystko.

    S0abo u Was z higeną;(
    4m3 na osobę tak mniej więcej normalnie się zużywa.
    I prawie dokładnie tak u mnie wychodzi i u moich lokatorow też

  • 24. Data: 2020-02-21 22:48:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 21:57:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Bo "kilka m^3" to może być i 2 i 9.
    >
    > "Kilka m3" tylko młynka dotyczyło

    No tak, 100l dziennie na młynek to właśnie 3m^2 - pewnie najrozsądniejsze "kilka".
    Ale mogło być i 300l dziennie.
    W takich sprawach można wyznaczyć dokładnie jedynie minimalne konieczne zużycie. Co
    do maksymalnego to sky is the limit, woda z kranu kosztuje grosz za litr - a człowiek
    głupi chodzi do sklepu po 100 razy droższą butelkowaną i jeszcze ją dźwiga zamiast
    wieży ciśnień ;>

    > S0abo u Was z higeną;(
    > 4m3 na osobę tak mniej więcej normalnie się zużywa.
    > I prawie dokładnie tak u mnie wychodzi i u moich lokatorow też

    A no tak, ja to się prawie w ogóle nie myję ;>
    A jak już się kąpię, to w wodzie po dziecku ;>
    Więc na pozostałą dwójkę wychodzi akurat w sam raz ;>

    A na serio to tak liniowo tego brać nie można.
    Dziwne to jest, że jak wszyscy są, to zmywarka chodzi codziennie, a czasem nawet i
    dwa razy, a jak jestem teraz tydzień sam, to ledwo ją przez ten tydzień zapełniłem.
    Pralka też zużyje tyle samo wody na kilogram jak i na 5kg ubrań.

  • 25. Data: 2020-02-22 11:54:43
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik Olin napisał:

    > Zwróć się do DudaPomocy. Oni wspierają nieszczęśliwych i zagubionych.

    A nie peło?

    cyt.
    Beneficjentem podwyżki będzie MPO, na której czele stoi polityk, były minister skarbu
    w rządach PO-PSL Włodzimierz Karpiński.

    "Ci, którzy segregują odpady zapłacą co miesiąc 94 zł (obecnie 65 zł). Ci, którzy
    nie segregują - 188 zł (obecnie 130 zł)

    Oj, chyba te rejony gdzie peło miała małe poparcie zapłacą wincyj
    za te śmieci. Kto ma oceniać czy śmieci są dobrze posegregowane?
    Ano odbierający. Komu podlegają odbierający śmieci?
    Ano Karpińskiemu:) (z peło)

    W listopadzie 2019 został powołany na stanowisko prezesa Miejskiego Przedsiębiorstwa
    Oczyszczania w Warszawie (musi duże kompetencje posiada)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Karpi
    %C5%84ski

    Już wadza Was dobrze prześwietli i skroi:)

    cyt. GW
    W Warszawie karna stawka wynosi za to 130 zł.

    700 zł (miejscami 3tysie) za garaż to nie jest wygórowana cena za to, że nie rządzi
    pisior. Naprawdę.

    Aj waj!

  • 26. Data: 2020-02-22 12:13:45
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik t-1 napisał:

    > 1560zł. za śmieci niesegregowane.

    Za jednym zamachem można nałożyć karę 6500zł/miesiąc od bloku ze 100ką lokali:)

    Aj waj!

  • 27. Data: 2020-02-22 17:18:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    >No tak, 100l dziennie na >młynek to właśnie 3m^2 - pewnie najrozsądniejsze >"kilka".
    Ale mogło być i >300l dziennie.

    Tyle tylko że młynki dostępne w sprzedaży zużywają 5-7litrów dziennie(czyli z
    200litrów) miesięcznie a ącki pierdzieli farmazony o kilku m3 miesięcznie

  • 28. Data: 2020-02-22 18:20:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dwa lokale to nadal dom jednorodzinny.

    -----

  • 29. Data: 2020-02-22 20:35:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz i używasz?
    Zapchaj skórkami od banana lub łupinami od cebuli to się przekonasz, ile potrzeba
    wody do spłukania.

    -----

  • 30. Data: 2020-02-22 20:42:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-22 o 20:35, ąćęłńóśźż pisze:

    > Masz i używasz?
    > Zapchaj skórkami od banana lub łupinami od cebuli to się przekonasz, ile
    > potrzeba wody do spłukania.

    O segregacji śmieci wiesz tyle ile o cytowaniu czyli nic.