PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Developer .Net (C#, ASP.NET, Object-Oriented) <=

  • 1. Data: 2016-12-05 12:35:02
    Temat: Warszawa => Developer .Net (C#, ASP.NET, Object-Oriented) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, agencji reklamowej oraz studia produkcyjnego,
    poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Developer .Net (C#, ASP.NET, Object-Oriented)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie aplikacji zgodnie z oczekiwaniami globalnych Klientów
    * Zarządzanie przepływem pracy na rzecz rozwoju zgodnie z
    oczekiwaniami Lidera Zespołu jaki I wytycznych projektu
    * Dbanie o standardy i wysoką jakość

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Bardzo dobrej znajomości C#, koncepcje I techniki Object-Oriented
    * Znajomości technologii Web (ASP, Web Api, HTML, JavaScript, SPA
    concept)
    * Praktycznej znajomości co najmniej jednego z CMS
    * Praktycznej znajomości wzorów projektowych
    * Praktycznej znajomości SQL lub NoSQL bazy danych i formaty wymiany
    wspólnych danych (XML, JSON)
    * Co najmniej 3 lat w rozwijaniu technologii internetowej
    * Masz doświadczenia pracy w środowisku agencyjnym reklamowym
    * Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    * Współpracy w zespołach międzynarodowych

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość pojęć CMS (EPiServer w szczególności)
    * Wiedza na temat repozytorium Git
    * Nastawienie na współpracę, wsparcie i dostarczenie wysokiej
    jakości usług
    * Znajomość technik ciągłej integracji

    ***** Proponujemy:

    * Pracę z pozytywnymi ludźmi, nastawionymi na jakość i wyzwania
    * Znaczący wpływ na kształtowanie Zespołu, który właśnie
    budujemy
    * Projekty pełne wyzwań dla naszych globalnych Klientów
    * Dużą dawkę samodzielności oraz przestrzeń na Twoją
    kreatywność
    * Benefity min. opieka medyczna, pakiet sportowy, play station na
    pokładzie, wspólne mecze w piłkę nożną, wtorkowe śniadania
    i wiele innych
    * Wiele okazji do wykazywania się i szukania dróg rozwoju
    * Pracę w międzynarodowym środowisku

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1612
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=2b63e7d9d2784a2ad92328917b7afc7f